onsdag, september 06, 2006

Konstig värld och jobbigt liv

Vissa dagar vill man bara ligga kvar i sängen, det här är en sån dag. Känner mig lite sjuk...

Men det är inte så farligt som det låter, jag är bara nere psykiskt. Sitter med mitt examensarbete och det går inge vidare. Ja jag vet att jag har bara jobbat med det i dryga tre veckor men ändå. Dålig känsla i magen...

Snart är det val, längtar till 18 september för jag är så trött på allt. Jag tycker att det saknas en öppen debatt i landet. Sossarna försöker göra allt för att slippa uttrycka sig offentligt för om de gör det så riskerar de att förlora valet. Kul att folkpartiet har lärt sig spionmetoder men ärligt talat, hur f-n kan man vara så korkad?!

Nu lite roligare saker, på lördag är det äntligen match för arsenal. Jag hatar verkligen de här landslagsuppehållen. Kanske kommer vi få se nyförvärven Baptista och Gallas.

Nä, ska väl fortsätta nu

Annonser