torsdag, oktober 19, 2006

Tandläkare och öl

En rolig kombination som jag hade igår. Jag var till min tandläkare igår eftermiddag och jag hade inga hål, jippi. Dock så hade jag tandsten och vem har inte det? Så det togs bort och nu känns munnen lite fräschare. Dyrt blev det iaf, nästan 500 kr för ett besök som varade i 15 min. Jag har helt enkelt valt fel yrke.

Gårdagen fortsätta sedan med firmafest, vi exjobbare var också välkomna. Kvällen började på Arosfortet, modern variant av Fångarna på fortet. Det var olika uppgifter som skulle lösa och man fick poäng om man klarade av dem. Vissa uppgifter var fysikt krävande medan andra krävde mer av en hjärna. Det var jätteskoj och tiden gick alldeles för fort.

Därefter var det middag och temat för middagen var Oktoberfest, alltså mkt korv och mkt öl. Det var trevligt och maten smakade bra. Kvällen avslutades ner i bolagets pub.

Annonser