söndag, december 10, 2006

Söndagsrapport

Jaha då var helgen slut då. Det har varit en mkt konstig helg. Och det har hänt rätt så mkt också. Igår var jag och min far bjudna på julbord. Vi va till en restaurang som ligger en bit utanför Dingtuna, den låg verkligen mitt ute på landet. Bilen är därför helt lerig. Trots sitt konstiga läge så var maten helt underbar, speciellt lutfisken. Jag var så mätt efteråt att jag knappt orkade köra hem.

Sedan idag har det fortsatt. Far och jag var till Hans Persson Bil för att titta på en bil som jag hade sett på internet. Vi provkörde den och det slutade med att vi köpte den. Ja jag vet att det var snabbt men den var billig och fin. Så på fredag ska den vara klar för hämtning och pengarna ska då finnas på bordet. Bilen är en Volvo V40 2,0T och den går tokfort, nästan lite för fort för mig.

Sedan lyckades arsenal ta 1 poäng mot Chelsea. Arsenal tog ledningen men äckliga chelsea lyckades få in en boll. De hade två träffar i virket under slutet. Arsenal ska vara nöjda med en poäng.

Imorrn blir det att fortsätta med exjobbet...

Annonser