lördag, januari 20, 2007

Ja, jag lever...om ni nu trodde nåt annat

Jo det var ett tag sen som jag skrev några rader här. Det har hunnit blivit nytt år också. Anledningen till skrivkrampen är bla mitt exjobb. All energi har lagt på exjobbet och resten av tiden har jag varit helt slut.
Dock så börjar exjobbet bli klart nu. Jag ska ha presentation av det om lite mer än en vecka. Det ska bli skönt att slippa det för jag har hållit på med det sen i augusti. Tyvärr så får jag ingen ledighet efter att jag är klar. Jag ska börja jobba för första gången i mitt liv och då menar jag jobba på riktigt. Inget tillfälligt skitjobb eller sommarjobb utan ett riktigt fint jobb. Jag måste tyvärr lämna storstan västerås och flytta norrut. Men det var det absolut bästa jobb jag kunde få i det här landet.
Det får räcka för nu...

Annonser