söndag, oktober 22, 2006

Nervös

Imorgon har jag min första anställningsintervju som civilingenjör. Jag sitter här och försöker förberedda mig. Jag hittade en bok som tydligen har fått av någon och den handlar om just att söka jobb. Den innehåller flera tänkbara intervjufrågor och det är bara att gå igenom dem.

Annars så är jag skit nervös för jag vet inte vad som väntar. Den som ska intervjua mig ska ju bedömma mig som person. Man vill ju göra ett bra intryck men samtidigt vara sig själv. Dessutom är intervjun imorrn eftermiddag, så jag har gott om tid att bli nervös.

3 Comments:

Blogger Andy said...

Good Luck, break a leg... och gör för guds skull inte bort dig...

:D

20:43  
Blogger bigmig said...

tack för den du

22:59  
Blogger Kristian said...

Hur gick det då? Kommer inte ut på nätet så mycket, måste till bibblan för att komma ut! All snö har varit lite jobbigt när man har varit ute före plogbilarna, svårt att komma upp för vissa backar :D Men det har gått bra till en viss del! Blöt har man blivit iaf! Nytt batteri till bilen blev det igår så att jag kan köra! Igår när vi skulle in till Åre kl 03.00 så gick inte bilen igång, så då va det bara att börja ladda batteriet! Så vi blev lite sena med tidningarna! Gick mycket bättre idag!

Ha det!

09:48  

Skicka en kommentar

<< Home

Annonser