fredag, september 22, 2006

Snart bär det av

Nu är det inte många timmar kvar innan jag åker på min snabbtur till london. Jag har redan checkat in, gjorde det via internet och har boarding passet bredvid mig. Smart och smidigt måste jag säga. Jag såg nyss att de har lättat på säkerheten vid Heathrow, den enda skillnad som jag märker av är att jag får ha ett större handbagage.

Lite info inför matchen i morgon: Det verkar som att Henry och van Persie är fria från skador och båda är med i truppen. Det verkar mindre troligt att Walcott är med imorgon, han fick en lättare axelskada i veckans reservlagsmatch. Alla andra som spelade i matchen mot Man Utd är tillgängliga och troligt lag.

Lehmann
Eboue - Touré - Djourou - Gallas
Rosicky - Cesc - Gilberto - Ljungberg
Henry - Adebayor
Bänk: Almunia, Hoyte, Flamini, Baptista, Hleb.
Kanske spelar Hleb istället för Rosicky eller Ljungberg och kanske tar van Persie Baptistas plats på bänken. Wenger sa i veckan att Baptista saknar matchfysik och kommer inte starta på ett tag.
Lite annat som handlar om arsenal, Touré pratar gott om Djourou och det verkar som att Reyes stannar i Real.

Annonser