lördag, september 16, 2006

Vacker dag

Jag älskar hösten, tycker klart bättre om hösten än våren. Klart, sommaren vinner iaf över hösten men det är en annan sak. Hösten är underbart, det är lagom varmt och träden börjar skifta färg. Helt enkelt vackert och golfbanorna är i topp trim.

Idag ska jag ner på stan och uppdatera garderoben, hoppas jag. Behöver lite nya kläder, speciellt jeans. Men med största sannolikhet så kommer jag hem tomhänt. Brukar bli så när jag har bestämt mig innan att jag ska handla nåt.

Arsenal spelar match först imorrn, men det är en toppmatch. Spännande att se om the gunners kan skaka om Man Utd, som har börjat säsongen på topp. Henry chans att spela imorrn är minimal och det gäller även van Persie. Så på topp blir det Adebayor, Baptista eller Walcott. Den som lever får se.

Annonser