måndag, oktober 02, 2006

En lång dag är snart slut...

Väldigt många i fotbollsvärlden var imponerade i lördags över van Persies mål mot Charlton. Men jag råkade se detta klipp. Det är också fotbollskonst som man kan se hur många gånger som helst. Frågan bara vilket som är snyggast och jag kan inte svara på det.

Vad har annars hänt idag? Jag har lyckats spela innebandy utan att göra mig illa. De som känner mig väl vet att det är en stor bedrift. Klart träningsvärk kommer jag ha imorgon och cykeln får nog stanna hemma.

På nyhetsfronten kan jag meddela att den västeråsare som var anklagad för fildelning har friats av Svea hovrätt. Rätten tyckte att den tekniska bevisningen innehöll brister och valde alltså att fria. Man kan tycka vad man vill om fildelning men Antipiratbyrån står inte mig varmt om hjärtat. Skönt att någon orkar och vågar säga ifrån.

Som ni möjligen har märkt så har sidan fått en liten uppdatering. Den förra layouten var ganska tråkig, hoppas det blev lite bättre. Om inte, skriv en kommentar.

Imorgon kommer jag förhoppningsvis hinna med att kommentera Football Manager 2007. Det jag kan säga redan nu är att jag överväger redan att beställa spelet. Men mer imorgon...

Annonser