måndag, september 25, 2006

Betyg och lite annat

Jag har hittat tillbaka till sverige efter mitt lilla äventyr i london. Jag var faktiskt tillbaka redan igår men jag lyckades få med mig världens värsta huvudvärk från london. Så söndagen tillbringades i sängen och tv:n på.

Lite tidsbrist idag och därför blir det inte en uttömmande analys av lördagens match

Spelarbetyg:
Lehmann: 6 - Hade typ inget att göra
Eboue: 7 - Fint inlägg till Henry men fick slita i defensiven
Toure: 8 - Kanon
Djourou: 8 - Dito
Gallas: 9 - Riktigt snyggt mål
Ljungberg: 7 - Sliter som ett djur men saknar det lilla extra
Cesc: 7 - Inte lika bra som förra matchen
Gilberto: 6 - Hade inte mkt att göra men gjorde det bra
Rosicky: 7 - Samma som ljungberg
Adebayor: 7 - Försöker men samspelet med henry existerar just nu inte
Henry: 8 - Låg bakom alla mål men slog bort alldeles för många passningar. Kan mkt mer!!

Byten:
Hleb: 6
van Persie: 6
Baptista: 6

Matchen slutade 3-0 efter mål från Gallas, självmål och henry.

I morgon kommer jag ha träningsvärk och vara grinig. Go'natt

Annonser