tisdag, oktober 31, 2006

En ny pryl på gång

Jag har funderat en tid på att skaffa en gps och när la fram idéen för min far så blev han ovanligt positiv. Så under helgen har vi undersökt olika modeller och diskuterat kring vilken vi vill ha. Så i söndags kom vi fram till en modell och det blir en gps från TomTom, närmare bestämt en TomTom One. Det är ingen super avancerad modell men har viktigaste funktionerna till en rimlig peng. Så igår skulle vi inhandla den men i affären var den slut, kommer in på fredag. Så jag får vänta till dess, tyvärr.

Dessutom har jag beställt en hållare till gps:n, då det är nästan omöjligt att ha den monterade på vindrutan, i alla fall om man har en V70. Det är svårt att nå gps:n och man blir tvungen att stanna bilen om man vill ändra sin tänkta sträcka. Så på fredag får vi se om det var en bra idé som jag kom på, förhoppningsvis har hållaren också kommit hem då.

2 Comments:

Blogger Kristian said...

Jag hoppas att det är den nya tomtom one!!

14:54  
Blogger bigmig said...

självklart

19:04  

Skicka en kommentar

<< Home

Annonser