tisdag, oktober 24, 2006

Uppföljning och trötthet

Jag var alltså på intervju igår. Det var nervöst innan och jag klarade inte ens av att äta lunch innan. Så jag var ganska hungrig mot slutet. :) Jag blev verkligen imponerad av damen som intervjuade mig. Det kändes inte alls som en intervju utan mer en diskussion. Samtalsämnet råkade då vara mig, vem jag är och hur jag har blivit den jag är. Så det blev mkt enklare att prata och kanske sa man lite för mkt här och där. Men i överlag är jag nöjd, jag gjorde mitt bästa. Leder det inte till något mer så är jag ändå nöjd. Det var första intervjun och jag lärde mig av det.

Sedan har det "fina" vädret slagit ner mig. Jag går verkligen på knäna nu, helt slut. Det började igår och har fortsatt idag. Ögonen vill inte vara öppna och så fort jag försöker tänka så går det åt pipan.

Dessutom ska jag på årsmöte för bostadsföreningen som jag och min far tillhör. Jag kommer säkert att somna för det lär inte vara så upphetsande. Jag har en sak på agendan och det är hyressänkning. Föreningen har de två senaste åren gått med en vinst på nästan 1 miljon kr. Det tycker jag är lite för mkt, det är ju ingen bank eller kollektivförvaltning utan en bostadsförening. Visst man behöver lite pengar för underhåll framöver men vi har mer än tillräckligt just nu.

Annonser