söndag, oktober 08, 2006

Golfrunda och lugn kväll

I förmiddags spelade jag golf, det var kanske säsongens sista runda. Det har i stort sett regnat hela veckan men ändå var banan helt ok. Visst det var lite blöt här och där men annars ok. Greenerna och fairways var kanon och lite synd att säsongen snart är slut. Mitt spel lämnade mycket att önska men ändå blev det 10 par och några fina utslag.

Klubben har börjat anlaga en torvgreen, den ska ha ytan som 6 greener. Jag blev imponerad av placeringen av greenen och mycket kring klubben börjar kännas proffsigt. Det enda som behövs nu är att bygga upp en snygg hemsida. När var det senast modernt med frames? Sedan är innehållet under all kritik.

Efter rundan har jag inte gjort mycket. Jag lyckades laga lite mat och sedan har jag tittat på olika tv-serier. Jag har hur många som helst att se men listan har blivit mkt kortare. Veronica Mars var ytterst nära att läggas ner efter förra säsongen men överlevde. Jag förstod inte riktigt hur de skulle lyckas få till en tredje säsong men jag blev positiv överraskad. Det kan verkligen bli en bra säsong, Kristin Bell är inte precis ful.

Annonser