onsdag, november 08, 2006

Inför Everton - Arsenal

Jo jag vet att det var ett tag sedan jag skrev något. Anledningen är en förkylning som jag fick i helgen men idag mår jag klart bättre. Ikväll är det match mot Everton och det är Ligacupen som gäller. Därför ställer Arsenal upp med lite andra namn än vanligt, vissa kallar det för B-laget. Jag tycker däremot att man ska kalla det för framtidslaget. Truppen har publicerats på arsenal.com och innehåller många intressant namn, bla Merida och Denilson.

Tänkbar startelva
Almunia
Eboue - Djourou - Senderos - Traoré
Walcott - Denilson - Song - Flamini
Adebayor - Aliadiere

Bänk: Poom, Connolly, Randall, Merida och Garry

Kanske spelar Garry istället för Traoré som vänsterback men annars lär inte Wengers uttagning skilja så mycket. Tyvärr visar ingen tv-kanal matchen utan vill man följa matchen får man lyssna på Arsenal TV Online. Tydligen ska det vara gratis den här månaden, så passa på ni som inte har ATVO.

Annonser